Followers

Monday, July 26, 2010

Niii niii....



Kätu juba pahandas miks ma ei blogita.......lihtsalt pole väga mingit tuju ja ei oskaa kaa aga noooh...eks ma pigistan midagi oma ajurakukesteest väljaaa:)


Ookei....midaa? teaan:) Kätu ja Maarja te olete super sõbrannad:)Parimaad


Kätuu........suur päike väikses taevas:) Alatii rõõmsameeelne ja lõbuuus:)ei jäta kunagi kedagi hätta:) räägib alati midagi ajuvaba, kuid selline ta on. Hiumoriii pifff:) temaga võiks küll üksikule saarele ära eksida:Dsisustab aega lõbusalt:) Leiab aega kõige ja kõigi jaoks olenemata selllest kui palju tal jäääb endale aega:) temaga koos on tore teisi taga rääkida( me ei räägi kunagi halba.....vahest võibollla õigenatuke:D, kuid enamasti räägime ikka heaad) ....ka plaanide pidamine koos temaga on lõbus ja omaette tegevus....Tartus tulles maale(koju) koristab ta alatii....:Dkoguaeg:D msnis võid küsida misteed....aa ma koristan siiin:D eriti agar:D Sigavinge on temaga kooos ringi paaarutada;D jeiiii ....Ja pealekauba ta on veel eritiiluuus:D Supermegahüpervägailus:D


Niii nüüüd võtame ette Maarja:) Maarja on kõige säravam täht taevas:)
ma ei hakkand sind kuuuks nimetama:Dsest kuu on nõmee:D...täht on palju ilusam:D See tüdruk naerab koguaeg:Dvähemalt minu lolllakate naljade üle külll:D
ta on ilgeltvinge reisikaaslane:D Taanis käiies saii paljuu naljaaa:D nüüd austriasse minnnes saab kaa kindlasti tore olema.
ta on ülirõõmus ja abivalmiis:)megailus tüdruk....samailus kui Kätu. Ta hoolib ja hoolitseb kõigeeest:) ja mis ta pähe on võtnud selllest ta ei taganee:D Hoiiian alati sullle pöialt....Kätule kaa......tahan et teil kõiik hästii läheks:D ja Täitke oma missioon kaa:D ja maitsekaalt:D
Minutibuud:)
Aitähh:D.......Palun Kätu oled rahul?:D

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Nätsa, kirjutasin eile ju kommentaari siia aga täna enam ei ole. Aga eks üritan uuesti.
    Igatahes väga väga rahul olen.
    Hüppasin lausa lakke augu. Nüüd pead seda parandama tulema :S
    Minu kulla tükk (L)

    ReplyDelete