Followers

Thursday, July 15, 2010

Suviii....Meriii





:)

Mis siis kirjutada:) vb siis tänasest päevast:) Eile tegi Kätu ettepaneku randa minna....eks ma siis võtsin selle pakkumise vastu. hommikul poole kümne paiku korjasid nad mind peale ja sõit Pärnu poole võis alata. otsustasime veel käia asju ajamas.Kaups sai load kätte ja Hanno oma passi:) ning meie Kätuga läksime lõhne nuuskima:) Salvador Dali lõhn Sea&Sun oli kõigeparem:)....peaks sellle vist kunagi ära ostma. enivei...kui lõhnad nuusitud läksime sööögipoodi et näksimist kaaasa osta randa kui kõht tühjaks läheb:) šhoppasime ja kraaklesime Kaupsiga:)








Peale poolt ühte jõudsimegi Kure randa....alguses päike paistis:)käisime ujumas ja oli soe kui ühel hetkel hakkasid pilved päikese ette ronima....siuksed koledad ja tumedad....siiralt lootsime et vihmakätte ei jäää:)ja läks õnneks:) me ei jäänud vihma kätte:)...hiljem tuli veel päikegi välja kui minu vanemad kaa randa tulid:)käisime ulpimas ja päevitasime ....ja kui hiljem koju jõudsin avastasin, et mu selg on mõnuga kõrbenud:D

kohutaavalt valuuus:D
hakkasime koju sõitma siis poole tee peal sadass vihma ja pool teed oli kuiv.....müristas mingi hulllult kaua kaa:Dtäitsalõpp nooo....aga kuna Kätu juba niii kannatamatul tahab mu esimest blogimist lugeda siis ma lõpetaaan:)Tsaupppss:)

1 comment:

  1. Jeee, lõpuks...
    ... minu esimene kommentaar Kata esimesse postitusse :D

    Jätka samas vaimus :D

    ReplyDelete